• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hjälp till lån - medsökande annars kfm

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Åh så skönt! Pappa tog det bra. Väldigt förvånad men inte arg! Frågade massa och verkade vilja förstå. Ställer upp som medsökande, så hoppas nu allt går igenom!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 277
Poäng
997
Skönt att höra! Hoppas det löser sig på ett bra sätt nu, på alla plan! <3
 

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Nu är allt inskickat. Vågar inte tro att det ordnar sig innan pengarna är på kontot och jag betalt av allt.
 

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Jag lånade 350000 från Ikano. Pengarna har kommit, allt är betalt. Inget inkasso, inget hot om kronofogden! I fas med allt! Kommer leva knapert men så skönt att klara mig själv!
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
606
Mottagna reaktioner
273
Poäng
447
Hur mycket har du i skuld totalt? 350? Du kommer klara detta
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 584
Mottagna reaktioner
6 157
Poäng
4 147
Jag lånade 350000 från Ikano. Pengarna har kommit, allt är betalt. Inget inkasso, inget hot om kronofogden! I fas med allt! Kommer leva knapert men så skönt att klara mig själv!
Underbart!
Verkligen glädjande.
Har din pappa ställt några motkrav ?
 

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Underbart!
Verkligen glädjande.
Har din pappa ställt några motkrav ?
Nej, faktiskt inte. Mest att jag ska hålla ordning och att jag borde berätta för fler i familjen om att jag behövt hjälp. Han var nog lite besviken att jag inte kommit tidigare.
 

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Något jag tänkt på är hur man faktiskt kan ändras i sina tankar. Jag skulle ALDRIG berätta för pappa. Eller någon! Fanns inte i min värld. Efter några gånger med min behandlare började jag faktiskt kunna tänka tanken. Sen var det väl hotet om kronofogden och utmätning som motiverade mig att ta steget och berätta. Just nu i min behandling gör jag avslut bakåt. Jag har förstått varför jag gjort som jag gjort. Det har hjälpt mig att våga berätta. Fascinerande hur man kan ändras med hjälp och rätt stöd.
 

Looper

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
22 Januari 2019
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Något jag tänkt på är hur man faktiskt kan ändras i sina tankar. Jag skulle ALDRIG berätta för pappa. Eller någon! Fanns inte i min värld. Efter några gånger med min behandlare började jag faktiskt kunna tänka tanken. Sen var det väl hotet om kronofogden och utmätning som motiverade mig att ta steget och berätta. Just nu i min behandling gör jag avslut bakåt. Jag har förstått varför jag gjort som jag gjort. Det har hjälpt mig att våga berätta. Fascinerande hur man kan ändras med hjälp och rätt stöd.
Blir glad då jag läser det har ordnat sig för dig,och att klumpen o måendet du haft under lång tid har släppt nu.. Ville bara skriva det :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp